About




Gratisan Musik

Monday, June 13, 2011

Marah

perlu guna ayat pedas ke disini? perlu cakap banyak kali ke?
penah dengar cite member2 korang gaduh pasal awek? aq rasa suma pun ada cerita n pendapat sendiri. btul x? (angguk la ckit. ckit ckit, lg ckit)
kalu nak panaskan hati pasal berebut awek. sila kelongkang berdekatan la. banyak lagi masalah besar kat dunia ni belum settle. pasal awek pun kecoh , pui. inilah,penyakit cinta terlarang.belum ada ikatan apa2 dah berlagak bapak. "ini awek aq" so? . ko ada hak la kat dia? ko ada lesen besar la nak ajak dia buat apa-apa ,pegi memana?.
kalu da cetek tu cetek jugak yo. (alamak ,terlebey suda ni)
kalu nak tunjuk hebat kat awek ko or ex ko ke? pegi la mampuih! ceh! pijak dibumi nyata sikit. kalu rasa hebat, ada lgi yg lebih hebat. kalu rasa bagus, ada lagi yg lebih bagus . kenapa kolot sangat? (habis pahala rejab... eh,btul ke? bhaha)
ada 'aqal tu guna ckit(banyak pun xpe) berapa kali nak kena habaq? buka sikit hati tu? jangan hanyut ditelan ego!(ego pulok!hok oloh)
yang hang pi kacau anak orang tu apasal? :
ni lagi satu. hang dah tau depa tu rapat, yg hang pi masuk lain tu cari penama? saja cari pasai ka apa? ka, hang nak tunjuk samseng. hidup ni sat ja. esok lusa , bila2 masa ja malaikat Izrail buley dtg ambik nyawa(dengan izin ALLAH la). nak buat apa2 tu pikiq dulu. jangan pakai hantam ja.
tu dia loghat utara cek keluaq habih, habaq hang. bhahaha
Bersambung...

4 comments:

_aLiaHwaFa_ said...

marah betei kau ye hadi. relax oh :D

hadinesta said...

tulis je marah tp x marah sngt pun.. haha

rotashia faizal said...

garangnya pak long.. hahaha... loghat utara tu terer betoi.. haha

hadinesta said...

loghat utara la masyuk... haha :D