About




Gratisan Musik

Saturday, May 21, 2011

Acid splasher @ penyimbah asid

isu baru, erm baru ke?
kalau lama kenapa tak settle2. erm, bagi pihak berkuasa settlekan.
(masyarakat pun kne tolong jugak)
ni kes banyak langsi. sebab tu aq taip di sini :D
sebab apa:
1) asid ni bahaya kalu bercium dgn kulit.(melecur,gatal2 n bla bla)
2) kalu da kena simbah , mmg sakit luar dalam + sakit hati bro
3) pelaku tu.lepas simbah terus bla, x mintak maaf ? (eh!)
4) berlaku kat kl plak, KL ni negeri gua membesar
5) banyak lagi nak taip.tp mngarut2 cikit. so ,sampai cni je.
ni gambar suspek yg yg terbaru
kalau kantoi memang kasi lunyai.(emosikah)
jangan emosi sangat, kalau jumpa kasi pihak berkuasa settle kan.(ah ha)
kerjasama kita amat diperlukan ye
kalu jumpa ini budak ,tangkap,call polis = rakan cop
Bersambung....

5 comments:

rotashia faizal said...

hadi.. suspek tu dah jumpa polis la.. dia cakap bukan dia yang buat.. muka sama.. dah masuk berita.. T_T

..bicara hati ke hati.. said...

semakin takut nak keluar..suka hati je main simbah2..kalu simbah air pun dah marah..ini kan asid..huhuhu..

hadinesta said...

tu la.. yang buat tah kemana?..
aq repost je ni...

rotashia faizal said...

bukan kat kl je.. perlis nie pun ada jugak.. gilak.. =,='

hadinesta said...

B: jgn takut2 dong.superman bnyk.. tp wanita lebey bek bnyk duk umah je... :D

Tashia: ye er.. hati2 la... mmana pun..