About




Gratisan Musik

Sunday, November 7, 2010

hati ini....

ehem2... sbelum gerak ke kolej malam ni.... tetiba trasa nk type plak... (kat kolej tu payah + xde mood menaip blog ni) haha titlenye nk gempak je "hati ini" ... btul x..? kn kn kn... teringnt saudara2 kita nun jauh di palestine... knpa palestine?... mngkin sbb saudara kita disana berlumba2 memburu syahid... aq ni, bilalah agaknya di panggil berjuang bersama... doa shj ku kirimkan kpd pemburu syahid sekalian... nk cerita panjang2 nnti bohsan plak kan... tp apa yang ada ni.... sama2lah kita ingt mngingati antara kita... walaupun kita berada dimana pun... ingt2lah pencipta... ingtlah tujuan kita disini.. hayati ini sahabatku sekalian... kenapa kenapa dan kenapa? kenapa mereka membaling batu kepada zionis? kenapa mereka berani berhadapan zionis yg lengkap bersenjata tanpa gerun? kenapa mereka rela berputih tulang? kenapa mereka x kenal erti kalah? kenapa mereka bangkit mnegakkan panji2 itu? kenapa mereka sanggup tinggalkan usia muda mereka utk jihad? kenapa mereka begitu? kenapa,kenapa dan kenapa? sampai sni je kot... da lewat da ni... (padahal awl lgi...) haha... type pepanjang pun x de org yg suka membaca.. jd.. maka dgn itu, bersambunglah....

2 comments:

Perempuan said...

saya suka baca.

HASENAH!

hadinesta said...

syabas.. teruskan usaha anda.. haha :D